Тестування (9 клас): Поняття мови розмітки гіпертексту. Конструювання сайтів

Тестування для учнів 9 класу з теми “Поняття мови розмітки гіпертексту. Конструювання сайтів” Завантаження… https://docs.google.com/forms/d/1lj9yexQcDBmOUCakTTCKsXu5Iq_PUmEPlwILGRywKNE/edit

Тестування (5 клас): Виконавці та алгоритми. Середовище виконання алгоритмів

Тестування для учнів 5 класу з теми “Виконавці та алгоритми. Середовище виконання алгоритмів” Завантаження… https://forms.gle/iz3qk42mcDW1i5wU8  

Урок на тему “Технічні засоби обробки документів та інформації. Класифікація офісної техніки” (Бурдун Б.П.)

Урок на тему “Технічні засоби обробки документів та інформації. Класифікація офісної техніки” розроблений для міського методичного об’єднання вчителів інформатики під час загальнонаціонального карантину та призначений для учнів 10 класу закладів загальної середньої освіти https://drive.google.com/open?id=1EWAqDqR2vCn78AOF-3nt2APtFNE7uK08

Урок на тему “Хмарні сервіси. Опитування з використанням онлайн-форм”

Урок на тему “Хмарні сервіси. Опитування з використанням онлайн-форм” розроблений для міського методичного об’єднання вчителів інформатики під час загальнонаціонального карантину та призначений для учнів 9 класу закладів загальної середньої освіти

Гра “Аркада”

Хто уважніший? Створюємо гру “Аркада” і дізнаємося. Рівні гри можна змінювати зменшуючи або збільшуючи довжину нижньої ігрової лінії Нижче презентація до уроку з детальним описом кожного кроку для створення гри. Удачі в роботі!

Scratch це цікаво. Гра “Візерунок”

  Scratch – це та шкільна програма у якій можна засидітися надовго, створюючи власний проект. Різноманіття спрайтів, сцен та можливостей для вашого героя. Сьогодні ми розглянемо циклічні алгоритми і відповідний проект -гру “Візерунок”.

Вчимося алгоритмам граючись

Алгоритми – це те, що нас оточує кожний день. За допомогою даного сайту складати алгоритми навчиться той, кому спершу це здалося не цікавим. Отож переходіть за посиланням https://code.org/ і вчіться граючись. Всім удачі!